Top 5: populairste blogberichten

Elke maandag (in maart) laat ik graag een top op u los. We beginnen met mijn top 5 van populairste blogberichten:


5. It's always summer: ik mocht een jurkje testen, genaamd 'it's always summer'. Een jurkje waarvan het onderste deel uit zowel katoen als tricot kan en met een heel mooi rugdetail. Ik maakte 1 jurkje en 1 tuniekje en ze passen Sam nog steeds, al maakte ik ze vorig jaar al. Misschien kreeg dit bericht zoveel pageviews omdat ik het zowel in het Nederlands als in het Engels schreef? Ik werd al meermaals gevraagd waarom ik niet meer in het Engels schrijf, maar ik weet eerlijk gezegd niet of de wereld daarop zit te wachten? :)

4. Adèle jurk: met een See you at Six stofje en een patroontje van Veritas, maakte ik deze eenvoudige jurk. Ik droeg ze al meermaals en ze is zo eenvoudig van snit dat iedereen ze kan maken!

3. geboortecadeautjes: ik weet niet of het door de titel van dit bericht komt, of door de inhoud. Ik maakte voor twee kindjes van collega's een combinatie van naaisels en cadeautjes die ik met de cameo maakte. Ik gebruikte toen ook voor het eerst printbaar vinyl.



2. blogmeet en sew challenge: voor alle duidelijkheid, dit is het eerste bericht over de eerste blogmeet en Sew Challenge. We zijn ondertussen al toe aan de 2e editie, en gedurende de hele maand maart kan u nog de uitdagingen van 45 andere blogsters bekijken. Hier vindt u een overzicht van wie mee doet en wanneer hun berichten gepubliceerd zullen worden.

1. Een nieuwe dooky: ik maakte een nieuwe dooky - u weet wel, zo'n doek met ringen aan die je aan de wieg kan hangen zodat je kindje in de schaduw ligt, omdat ik de onze tijdelijk even kwijt was (ahum). Het was een snel klaar projectje, waarvoor ik o.a. doucheringen kocht om de dooky te bevestigen, hehe. Er staat een vermelding bij naar een patroon en de tutorial schreef ik uit op mijn blog.



Geen opmerkingen