2 Billie raglans die me geen euro kostten!

Af en toe kan het eens meezitten in het leven hè. Al hoor je mij niet klagen hoor. :D Deze twee raglan Billies van zonen09 maakte ik allebei met gekregen stofjes en kostten me dus nog geen euro. Wat je met een ander zijn restjes allemaal niet kan doen hè!

Ik kreeg van een lieve collega twee stofjes die zij gebruikt had voor een shirt voor haar neefje en die dus perfect samen pasten. Daaruit knipte ik een Billie met korte mouwen in maat 92.





Bovendien vond ik ook in de restjes die iedereen bijhad op naaiweekend twee stofjes die voor elkaar gemaakt leken te zijn. Ik was er quasi van overtuigd dat ze van dezelfde persoon waren, maar nee hoor. Deze mouwen komen van An en het voor-en achterpand van Katrien.

Deze Billie heeft nog lange mouwen, aangezien het ruitjesstofje een eerder winters exemplaar is. Hieruit knipte ik ook een 92. Jaja, mijn ventje wordt groot! 



 En blij dat hij is, dat hij ook es mag poseren voor foto's! :D Het moet niet altijd de grote zus zijn, hè!

 PS:
Patroon: Billie van zonen09
Stof: alle vier gekregen exemplaren :)



9 opmerkingen

  1. Super. En hij heeft gelijk want hij poseert heel mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n schattig ventje! En zo leuk, die bij elkaar gepuzzelde Billies. Ik vind dat zo fijn als kleren ook een verhaal hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk. Vooral die insectenstof vind ik leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd leuk als je iets kan verwerken tot de laatste cm en nog leuker als het je geen cent kost ;)
    Die ruitjes, die vind ik echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooo die schattigaard!!!!
    Ik vind vooral de onderste hardstikke geweldig!!! Ik maakte ik die ruitjesstof 3 broekjes, (domi sweat pants) en die is er echt ook perfect voor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is mijn maatje toch een knapperd !!
    dikke zoen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zo'n mooi ventje in zijn leuke billies! volgens mij mag hij hier vaker passeren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, altijd leuk als je restjes kunt gebruiken hé! Zo maakte ik ook al heel wat Billies.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel tof!! Leuk dat je zo met restjes toch nog heel wat kan doen he.

    BeantwoordenVerwijderen