vers ondergoed

Waar ik als voornemen voor 2018 maakte dat ik niets meer voor Sam zou naaien dit jaar, omdat ze echt al genoeg kleren had, zag ik al snel een achterpoortje: ondergoed!

 Ik diepte het ondergoedpatroon van Van Katoen nog eens op en herlas dat de maatjes groot uitvielen.

Voor Noa maakte ik dus maat 86/92 (hij draagt nu 92).
verdict: de broekjes zitten zeker nog ruim, en die zijn zo'n beetje gek groot :)
de hemdjes spannen wat, die zal hij dus niet lang kunnen dragen...

stofjes: dino's van Textielstad, superhondjes vanuit de restjes van Miranda :)


Voor Sam maakte ik maat 110/116 en die zitten wel heel goed (gelukkig, maar, want ik ging es total loss bij het knippen!)

stofjes: eenhoorns en regenbogen: textielstad, olifantjes: restje van Miranda (nja, wat kan ik zeggen, wij zijn een goed team, haha)


cactussen zijn een overschotje van mijn tamarillo top, zeemeerminnen zijn een overschotje van Marie-Paule en de bloemenmeisjes weer een overschotje van Miranda.

 Het Nijntjesstofje is ook een overschotje van mij (ik maakte er een babycadeau mee dat denk ik niet op de blog geraakte) en de eekhoorns rechtsonder gebruikte ik voor een Regina. Uit dat reststofje kreeg ik helaas niets meer dan een onderbroek, maar jeuj voor restjes!


Ik ben héél content dat mijn tricot restjes weer een stuk opgebruikt zijn en dat ik van een paar halve metertjes afgeraakt ben waarin ik niet echt nog een ander projectje zag. :)

PS:
Patroon: Van Katoen
Stofjes: vermeld onder de foto's

40 dagen bloggen: 27/40
skipdagen: 1/6

1 opmerking

  1. Goed bezig! Hoera voor restjesverwerking. Ik was dit patroon helemaal vergeten.

    BeantwoordenVerwijderen