de miss pixie clutch én een giveaway

Miss Pixie zette vorig weekend ook al haar tutorials op een rijtje en mijn oog viel op het patroontje van een clutch, dat ze uittekende en op haar blog zette.
Toeval wou dat ik net bij PiekeWieke rose gouden washable paper had gekocht en hier nog een projectje voor zocht.
En ja, 1 + 1 = 2 :)

Donderdag begon mijn werkdag twee uurtjes later, door een les die wegviel. Ik stond op de lijst om te vervangen, maar er was niemand ziek dus kreeg ik, zeer onverwachts, twee uurtjes me-time erbij, joepie!

Het ideaal moment voor een klein projectje zoals de clutch.

Ik maakte deze dan ook op een uurtje.
Het resultaat ziet u hier:







Bijlange na niet perfect, maar ik hoop maar dat mensen niet te nauw gaan kijken als ik de clutch mee heb op een feestje. :) 

En... er is nog ander goed nieuws!

Miss Pixie en ik geven deze week iets weg op elkaars blog, hoe leuk is dat? :)
Ik maakte een newborn broekje en een newborn jurkje. Om daar kans op te maken, moet je op de blog van Miss Pixie gaan kijken. :)

Om kans te maken op een bon ter waarde van €10 van miss Pixie, doe je het volgende:
- reageer onder deze blogpost wat je met die tien euro zou doen (iets kopen in haar webshop, gebruiken als korting voor een workshop of voor een custom order, spenderen op een marktje waar ze staat...)
- volg haar én mij op IG
- keep your fingers crossed. ;)
Volgende week zaterdag worden de winnaars getrokken.

PS:
Patroon: gratis patroon van miss Pixie (hier)
Stof: buitenstof: washable paper rose goud (van bij PiekeWieke)
         binnenstof: canvas van bij PiekeWieke 
         D-ringen en kettinkje: K-bas

40 dagen bloggen: 32/40
skipdagen: 1/6

10 opmerkingen

  1. Ik doe graag mee, ik heb al eens oorringen op maat besteld bij haar en dat vond ik wel leuk dus waarom niet nog eens 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wel leuk ...ik heb het niet zo voor kleine handtassen, ik neem veel te graag rommel mee. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cool! Ik zou me laten gaan op de webshop 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou eindelijk gaan vr de traveler notebook

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou voor oorbellen gaan. De zilveren roos oorbellen vind ik wel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe graag mee :)
    Ik volgde jullie beiden al, en ik zou met de 10€ oorbellen kopen, wellicht deze: https://www.etsy.com/nl/listing/558396747/zilveren-origami-fox-oorbellen?ref=shop_home_active_2

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooi tasje! Zalig gerief dat washable paper! 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk :) ik zou wat shoppen op de webshop. hihi wel zo handig tijdens de #laatste loodjes hier met mijn zwangerschap. Ik volg beide op instagram

    BeantwoordenVerwijderen