Kat Top nummer 3

Basics in mijn kleerkast, dat kan ik altijd gebruiken.
En ok, dit is geen effen stofje, maar toch makkelijk boven een effen broek.

De vorige twee Kat tops die ik maakte (die zie je hier), naaide ik met polyester. Dit is een couponneke dat ik scoorde bij de Stoffenmadam. Het kreukt wel supersnel, dus dat is strijken, aandoen en niet te wild doen, haha :p

Ik knipte het achterpand weer aan de stofvouw, om geen naad te hebben in het achterpand.

Voor de rest heb ik daar weinig tot niks aan toe te voegen. 




Oh jawel, zien jullie die broek die ik aan heb onder deze Kat Top? Die maakte ik ook zelf! Maar daarover later meer. :)

PS:
Patroon: Kat Top van Designer Stitch
Stof: tricot van bij Madeline de Stoffenmadam

2 opmerkingen

  1. Mooi. Toch ook heel benieuwd naar je broek ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het heel mooi zo, zonder naad in het achterpand is het gewoon ook veel mooier!

    BeantwoordenVerwijderen