een Paw Patrol rokje

Toen ik in volle voorbereiding was voor onze blogmeet, kwam hier het ene na het andere stofje toe van de verschillende sponsors.
Sam die keek telkens geïnteresseerd toe. Maar bij één stofje van Droomstoffen kreeg ze het toch wel heel erg warm. "Ooooh mama, die wil ik!" Ik zei dat dat niet voor haar was, maar om weg te geven en dat ik daar toch geen jurkje voor haar uit kon maken. Maar die 4-jarige hier is niet dom hoor. "Een rokje kan nog wel hoor, mama." (ze demonstreerde dat ook eventjes voor mij :p )
Ik vond dat ik dat toch echt niet kon maken om een sponsorprijs achter te houden, dus beloofde haar dat ik mijn best ging doen om dat stofje voor haar te winnen.
En ja, toen mijn nummertje werd getrokken, koos ik braaf het Paw Patrol rokje. Flinke mama hè! Ik moest mij wel heel erg beheersen, want op dat moment lagen er nog veel andere fantastische prijzen op tafel! Maar een belofte aan je dochter is het meeste waard hè!




Patroon: skippy skirt zonder zak (hier gratis te downloaden)
Stof: Droomstoffen, hier te koop

6 opmerkingen

  1. Super! Ik heb net een pyama gemaakt met een Paw Patrol stofje, want hier zit ook een grote fan in huis :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En mama ge moogt heel trots zijn want uw dochtertje straalt er in!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En mama ge moogt heel trots zijn want uw dochtertje straalt er in!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Dochter blij = mama blij toch?

    BeantwoordenVerwijderen