Boi sweaters voor hem en haar

Oktober, de tijd van de schoolfoto's... :)

Vorig jaar maakte ik matching sweaters, eigenlijk dezelfde sweater maar uit een ander stofje.
Dit jaar had ik er weinig zin in, aangezien Sam nu een uniform draagt, maar toen kwam daar een leuk mailtje van de directrice, met de mededeling dat ze voor de individuele foto's GEEN uniform moesten dragen. Woop, woop!

Ik zit nog altijd in mijn 'ik koop zo weinig mogelijk tot geen stof' fase, dus ik besloot te werken met wat ik had. Wat ik had, dat was een stuk stof van 70cm met ijsberen op en wat overschot french terry, van mijn winterjas.

Recentelijk won ik het boek I love sweaters van Fran Vanseveren en mijn eerste truitje daaruit werd de Boi. Die maakte ik voor zowel Sam als Noa. Ik liet Sam kiezen hoe ik het voorpand zou puzzelen en deed hetzelfde bij Noa zijn truitje. Ik fantaseerde er een borstzakje bij en klaar was kees.

Ik ben super benieuwd naar de foto's! :) 

PS:
Patroon: Boi uit I love sweaters
Stof: ijsberen van Stofrenke, french terry van Stof op Zolder






1 opmerking

  1. Leuke Twinning. Ik zou beter ook eens opwerken wat ik heb maar ik heb altijd zoveel andere plannen 😉

    BeantwoordenVerwijderen