lunchtasjes

Als tweede naaisel van het naaiweekend rolden deze drie lunchtasjes vanonder mijn naaimachine.

Een lieve dame (Inge Fiers) postte onlangs op de Facebookgroep Naaien voor vriendinnen een zelfgetekend patroon voor een lunchtasje. Dat leek me wel een ideaal project om wat stofjes op te werken en mijn aantal creaties omhoog te krijgen. Ah ja, ik moet nu - na het naaiweekend - nog 25 dingen maken vooraleer ik weer stof mag kopen. En hier liggen zo'n mooie bonnen op mij te wachten... :)




Elk tasje heeft ook een zakje aan de binnenkant, voor wat kleingeld, kaarten, je gsm, ...


Hopelijk vind ik nu ook nog wat kandidaten voor de tasjes, want ik ga ze uiteraard zelf niet alle drie gebruiken. Allee, Noa had er precies geen probleem mee, met drie tasjes... :p



Qua grootte is het perfect om een brooddoos in te stoppen en een flesje. Afhankelijk van hoe groot je brooddoos is kan er ook nog een stuk fruit of koek(endoosje) in.


PS:
Patroon van Inge Fiers, te vinden op haar Facebookgroep Mijn tasje
Stoffen:
        - flamingo's en vissen van stoffenverkoop Hoogboom, Kapellen
        - Japanse meisjes gekregen (sponsoring van een vorig naaiweekend)

3 opmerkingen

  1. oh leuk idee zo'n lunchtasje. ik neem nu altijd een plastic zak mee maar een zelfgemaakte is natuurlijk zoveel leuker
    en ook toffe kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, Noa kan alvast genoeg brooddozen mee naar school ;)
    Ik maakte me ook lid van die facebookgroep maar deed er nog niets mee. De tasjes zien er alvast superhandig uit!

    BeantwoordenVerwijderen