zondag - vlaanderen naait: de knopenshort

Het was nog eens een zondag waarop Vlaanderen naait. Allé, 't is te zeggen: het was nog eens een zondag met een evenement op de facebookgroep 'Vlaanderen naait' waar ik aan wou mee doen, namelijk de knopenshort.

Toen ik besloot mee te doen, dacht ik nog aan knopen als zijnde die ronde dingen, je weet wel. Maar het bleken andere knopen te zijn, van dat kaliber dat je moet leggen :)

Desalniettemin vlogen we er vol enthousiasme in - er was 1 kleine stap van deze tutorial waarbij ik dacht 'oei, bijpassend garen, dat bezit ik niet' en ook 'dat gaat toch helemaal niet mooi zijn?' dus losten we het op door vliesofix te gebruiken!


Ik hoop morgen nog een foto te kunnen posten met model, want het is de eerste keer dat ik zo'n patroon zelf teken, allé overteken van een bestaande short en ik dacht altijd: bwah, beter een beetje groter zodat het zeker niet te klein is :)

Geen opmerkingen