Stylish kids: double breasted coat

Ik kocht onlangs hier het patroontje en de werkbeschrijving voor een jasje, zalig vond ik het eruitzien. En er werd mij verteld dat het ook niet super moeilijk was.

Dan stofjes kiezen. Het werd blauwe gabardine van de Stoffenfee en een roze voering die ik ooit eens kocht op een creamarktje, ik geloof van Bambiblauw, maar ik ben niet meer zeker... 't Was in elk geval een heel dun stofje waar ik niet veel anders mee kon doen.

De werkbeschrijving was te doen van moeilijkheidsgraad, al had ik bij sommige stappen toch ook even mijn gezond verstand en ervaring nodig om uit te vissen hoe ik dat precies moest doen. Het is dan misschien niet net hetzelfde als in de werkwijze, maar het krijg hetzelfde resultaat, da's toch het belangrijkste he.

Ik paste het aan bij mijn dochter vanmorgen en het zag er zo mogelijk nog schattiger uit!

Ja, dit is weer een exemplaar waar ik verliefd op ben!





8 opmerkingen