werkjes in huis + burda 7828

Morgen komen mijn collega's eten. Dat zorgde voor wat extra motivatie om die kleine dingetjes in huis af te werken, hoewel, klein...

We maakten een ingemaakte kast in onze slaapkamer, maar zijn nog aan het denken hoe we dat een beetje kunnen afschermen (omkasting van rolluik zit in de weg bovenaan rechts).
niet letten op de onafgewerkte muren :)


Ook werd de zolder gereorganiseerd en fleurde ik het toilet op met wat stickers van Brico plan-it.
 




Ik naaide mijn eerste kleedje, een Burda 7828 om aan te doen morgen, maar hij is helaas te groot... Ik maakte maat 38 en had blijkbaar een 36 moeten maken. Tijd om een nieuwe te maken heb ik niet meer en ik zou niet weten hoe ik eraan zou moeten beginnen om hem te versmallen...

1 opmerking

  1. Vervelend hé als je helemaal klaar bent en je merkt dat het niet past. Hopelijk vind je nog een oplossing. Succes!
    Leuke sticker btw :)

    BeantwoordenVerwijderen