plooirokje uit tricot & 40minute purse

Na het overtekenen van een aantal leuke patroontjes uit Ottobre vond ik ook nog een plooirokje; en ik had nog twee tricootjes van een halve meter liggen, perfect dus! Kijken welk het meest geschikt was, en het werd birdy turkis van lillestoff (daar word ik meer en meer fan van!)

Ik stak nog een extra elastiek in de boordstof (van annamarieke) en klaar was 't!

stof: ella en basiel


Verder was ik ook geïntrigeerd door deze tutorial, how to make a flat bottomed purse with a zipper in 40 minutes, dus besloot ik het eens te proberen. En ware het niet voor een stommiteit die ik deed, was het me gelukt ook in 40 minuten (het maken he, niet het tekenen, dat was al gebeurd...)

Paul Frank!
Ik denk dat dit een cadeautje wordt voor mijn schoonmoeder voor overmorgen! :)

2 opmerkingen

  1. Schattig rokje en dochter :-)
    Ivm je vraag over snail mail, eigenlijk is dit gewoon ouderwetse post ;-). Het is de bedoeling dat je een brief(je) schrijft naar iemand met daar leuke spulletjes bij, wat je er in steekt en hoeveel, is je eigen keuze, meestal zorgen ze ervoor dat het in een enveloppe past. Je moet mijn tag snail mail maar eens opendoen, dan zie je de verschillende dingen die ik al heb gekregen en verstuurd. Van Joyce haar snail mail was ik wel verschoten omdat ze er zoveel werk van had gemaakt :-)

    Heb op je andere vragen ook geantwoord op de blogpost zelf, meld dit maar even omdat ik niet weet of je alles gaat nalezen ;-)
    Ivm die textielstiften en nu weet ik niet meer zeker of je nog ergens iets had gevraagd

    BeantwoordenVerwijderen