lampenkap opnieuw bekleed

Ik was op zoek naar een mooie staande lamp voor op de kamer van Sam. Niet te vinden dus, een kindermotiefje op een staande lamp. Dan maar zelf aan de slag... Ik baseerde me op wat handleidingen online en een naaivriendin kopieerde zelfs een handleiding uit een boekje.


Dan op zoek naar een lamp: op Kapaza vond ik wat ik zocht; hier in de buurt (Deurne) verkocht iemand een staande lamp, regelbaar en al, voor 20 euro.
Ik bood 15 en mocht ze komen ophalen. Yes!

Zo gezegd, zo gedaan. Vanmorgen ging ik aan het werk met het stofje en - eerlijk - op een hip en een flip (zalige uitdrukking!) was 't klaar.

Nu staat hij dus in de kinderkamer te blinken :)

Ik ben alleen nog aan 't twijfelen of ik de 'paal' zou schilderen of niet. Zo grijs is ook maar grijs natuurlijk...


stofje komt van Kapellen (Hoogboomsesteenweg)

2 opmerkingen