vanalles en nog wat

Vandaag maakte ik nog een omkeerbaar zonnehoedje, dit keer voor een baby'tje. Het label heb ik nu op een betere plaats genaaid en er zitten ook geen plooitjes meer in, dus het is in elk geval een verbetering!
groene kant (binnenkant?)

witte kant (buitenkant?)

Mijn dochtertje maakte ook nog een 'kleurrijk' werkje, op haar eigen(wijze) manier:


Na het winkelen bij AH in Putte (goedkoper dan Stabroek 5 minuutjes dichterbij voor ons) sprongen we een boekenwinkeltje binnen en kochten mijn ventje en ik ieder twee tijdschriften:
Ik denk dat dit wel veel weggeeft over onze hobby's :)

En ik was nog vergeten de foto's te posten van de biscuits die ik maakte voor mijn klas. Ze zagen er zo uit: 



Ik zag heel veel mama's op Facebook die druk bezig waren met iets te maken voor de juf van hun kleine spruiten en geraakte een beetje jaloers. In het middelbaar krijgen de leerkrachten niets meer van ouders. Meestal leggen de lln uit de klas wel allemaal een eurootje of twee bijeen om een cadeautje te kopen, maar die eer viel mij dit jaar ook niet te beurt.
Wel kreeg ik van twee schatjes van leerlingen apart nog een klein geschenkje: een zakje koekjes en douchegel van Yves Rocher. En ik hoef ook helemaal geen geschenkjes hoor, maar een kaartje vind ik wel een kleine moeite. Of dat ze tenminste dankje zeggen voor het voorbije schooljaar. Tja, pubers he :)

1 opmerking

  1. Mooi hoedje! Labeltje hangt daar goed, ik heb geen label gedaan bij mijn hoedjes omdat ik er gewoon geen goede plek voor wist.

    Ik denk dat ze in het middelbaar gewoon geen cadeautjes of kaartje willen afgeven, niet "cool" misschien? :-)

    BeantwoordenVerwijderen