I love Paul Frank, in fact I love Julius the Monkey

Mijn naaihobby is begonnen toen mijn dochter nog kleintjes was. Ondertussen liggen er een aantal stofjes in mijn bakken waar ik eigenlijk niet veel meer voor haar uit kan maken.
Zo had ik nog deze Paul Frank aapjes liggen, met bijpassend voeringsstofje, waar ik nog net een kleedje maat 68 uit kreeg.
Ik moet toegeven, ik heb hetzelfde ook nog in het blauw, maar daar huist nog de twijfel of het een rokje voor Sam kan worden of niet.

Ik maakte het patroontje van de droomfabriek, maar dan zonder elastiekjes onder de armen, want ik vond dat echt niet handig... De eerste keer dat ik het jurkje maakte deed ik dat wel en ik moest de hele tijd dat elastiekje terug rond het knoopje doen. Vervelend! 

Als jij een nieuwe eigenares voor dit kleedje zou kennen, mag je het mij altijd laten weten.

Ook ben ik op zoek naar een manier om meer volgers te krijgen. Een give-away zou helpen, heb ik vernomen.
Suggesties voor iets dat ik kan weggeven, dames? Wat vinden jullie leuk om te winnen? :)

3 opmerkingen

  1. Veel reageren bij andere blogs helpt ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je DE manier hebt gevonden voor meer volgers, laat mij dan iets weten :-) Ik heb ook al een give-away gedacht maar geen idee wat.

    Mooi kleedje, hier een favoriet van alle stofjes met aapjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! Prachtig. Hier ook Paul Frank-fan! In Spanje paar slippers met de gekende aapjes op de kop kunnen tikken.
    Heb je blog ook even aan mijn Feedly toegevoegd. Bij deze dus al 1 extra volger :)

    BeantwoordenVerwijderen