Owie Owl en derde lakentje gepimpt


Overdag naaide ik een proefuiltje. Met proefstofjes. En ik leerde er wat uit. Altijd handig!
Owie Owl

 1. Plaats de oogjes op een goede plaats in functie van de stof. Of: kies andere stof... Nu komt er nog een stukje van de tekening van de stof piepen boven het rechteroog (links voor de kijker)
2. Plooi de randjes van de vleugels om voor je ze erop zigzagt. Ik deed dat niet en de boel kwam al direct los. 
3. Hou je aandacht erbij. Zo vergat ik een keergat te laten en moest Mr. Torn weer zijn werk doen. 

Al bij al vond ik het wel een leuk projectje. Ik stak er ook een belletje in en Owie Owl werd door mijn dochter de hele dag overal mee naartoe genomen. Hij zal hier zeker nog eens gemaakt worden. Misschien als babycadeautje? En dan hopelijk zonder foutjes!
 
's Avonds maakte ik het derde lakentje voor de crèche af. Ik gebruikte overschotjes van stof waarvan ik een babydekentje voor Oscar naaide, knipte deze in de vorm van wolkjes, streek ze op het laken met vliesofix en naaide dan mooi langs de kantjes voor extra stevigheid.
Voor de foto legde ik het lakentje even op het bed van mijn dochter. In de crèche zien de bedjes er iets anders uit :)

egeltjes in de vorm van een wolkje


lakentje nummer 3 gepimpt



















stofjes uil: Action, vilt: Banier
stofje lakentje: Koekepeertje

Geen opmerkingen