dekentje met badstof en 2 slabben

Deze voormiddag naaide ik mijn eerste volledig 'strakke' dekentje. In een eerdere post zag je al dat ik sukkelde om de badstof en het katoen gelijk te krijgen; dat euvel is bij deze verholpen. Oef! Het geheim: veel spelden en je speldjes halverwege nog eens versteken (stof goed strak trekken en opnieuw spelden).
Met de overschot van de badstof en het katoen maakte ik nog twee slabbetjes. Heerlijk, zo je stof opwerken!



Vinden jullie het vreemd dat ik nu allerlei dingen aan het maken ben om mijn stofbakken wat leger te maken? Deze spulletjes bijvoorbeeld hebben nog geen echt doel, nog geen eigenaar voor ogen. Ik vind het wat vreemd als ik deze foto's in mijn fotomap 'eigen creaties' zou plaatsen op Facebook en iemand het dan binnen een x-aantal maanden cadeau krijgt, nee?

katoen: Koekepeertje
badstof: Kruidvat (overtrek voor tuinstoel)


2 opmerkingen

  1. Oh maar dat hoeft geen probleem te zijn!
    Hier staat een meisje van 1 te springen om deze wondermooie slabbetjes te gebruiken, hihi ;-)

    BeantwoordenVerwijderen