applicaties, kruippakje en jeansrecyclage

Vandaag deed ik:
1. een makkelijk werkje: applicaties opstrijken! Ze komen van Van Ikke, een supercoole webshop met applicaties e.d.

applicaties van Van Ikke

2. een kruippakje maken voor een baby'tje maatje 68 (voor de herfst/winter dus)

patroon: kiind, stof: Kapellen, boordstof: Topknop

3. teleurgesteld zijn over het werkje van gisteren. Ik recycleerde een oude jeans en wilde er een tas van maken, maar toen ik de voering in de tas moest naaien, kwam ik tot de vaststelling dat mijn naaimachine daar niet goed genoeg voor was. Ik kreeg de stof er gewoonweg niet meer onder omdat het te dik werd.

Daar wordt dus nog naar een oplossing gezocht...

1 opmerking

  1. Drukknoopjes die de binnenkant aan de buitenkant vastmaken? Je hebt er best coole ook dat zou er wat uitzien als studs?

    BeantwoordenVerwijderen