een productief naaidagje!

Een hele dag naaien zonder gestoord te worden, zaaaalig! 't Ventje trok met de dochter in de voormiddag naar de speeltuin en naar de winkels en in de namiddag naar 't zwembad. Zij hebben zich geamuseerd, en ik ook!
Ik begon met een rokje, maat 4 jaar.
boordstof: Annamarieke
stof: Action

Daarna maakte ik een overalleke, maat 2 jaar, gebaseerd op dit patroon.
voorzijde
stof: Ikea

achterzijde



















Dan volgde nog een rokje uit tricot, maat 2 jaar volgens mme zsazsa (maar het leek me erg breed...)
boordstof: Topknop Merksem
tricot: Hoogboomsesteenweg, Kapellen
Van hetzelfde stofje maakte ik eerder al een jurkje, dit werkte ik vandaag af met de overlock --> rolzoompje:

Dan nog een rokje, maat 2 jaar, maar serieus smaller gemaakt als het patroon.
boordstof: Topknop Merksem
stof: tweedehands gekocht op FB

met mijn nieuwe vriend: de tweelingnaald





























Ik eindigde de dag met een tas. Hiervoor volgde ik geen patroon, maar een beetje gezond verstand. En ook zoals dat zo vaak gaat: ideetjes hoe ik het de volgende keer beter ga doen...

stof: gordijn Hema

voering en zakje


1 opmerking

  1. Ik ben vooral fan van het laatste rokje! Zo een leuk stofje!
    En ik volg je ook bij deze :)

    BeantwoordenVerwijderen