groooote stickers

Mijn Cameo, die staat hier als trouwe vriend nog steeds links van mijn computer, op de printer. Veel wordt hij de laatste tijd niet meer gebruikt, al doe ik mijn best om hem toch ook niet te verwaarlozen.

Toen ik onlangs van An de vraag kreeg om voor de kamer van haar tienerzoon een paar stickers uit te snijden, vond ik dat wel es een uitdaging. Ze wou een grooooooote sticker, van ongeveer 2m lang.

Zo'n grote stickers had ik nog nooit gemaakt, dus ik moest eerst wel wat googlen en filmpjes bekijken. Uiteindelijk kwamen we tot het compromis om hem iets minder lang te maken (ongeveer 1m10) want mijn Cameo kan uiteindelijk maar 30cm breedte per keer snijden en anders zou het te veel geprul zijn. Twee lange stickers aan elkaar plakken, ça va misschien nog, maar drie?

Zo gezegd, zo gedaan. Dit is het resultaat. Met veel bewondering voor de man van An, die hem zo netjes plakte!

 Er kwam ook het verzoek voor een tweede sticker, allee beter gezegd; een reeks van stickers.
Deze vierkantjes zijn gelukkig elk 30 op 30cm groot, dus hier kwam niet zo veel prulwerk aan te pas.

Het traceren ging best vlot, en ook deze heeft haar man knap opgehangen.

 Hopelijk is de zoon blij met zijn nieuwe kamer!

De vinyl komt van bij Atelier Tien.

1 opmerking

  1. Dat zou hier bij de zoon ook direct omhoog mogen hangen denk ik: eat sleep game repeat. Tof gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen