toverstofjes, eindelijk!

Begin mei bestelde ik twee toverstofjes bij een webshop, waar ze begin juni zouden geleverd worden. Jammer genoeg had de container vertraging en kon ik mijn kindjes dus niet blij maken met twee toveroutfits, zoals ik ze had beloofd, die ze aan hun vriendjes op school zouden kunnen laten zien.

Op mijn verjaardag (25/6), trakteerde ik mezelf aan een bezoekje in de stoffenwinkel Hoogboom in Kapellen en zag daar toch ook wel geen toverstofjes zeker?
De stofjes werden gewassen en ik droogde ze - binnen, op een rek!- en op dinsdagavond tijdens onze wekelijkse naaiavond naaide ik voor Noa een raglan Billie, maat 92 en voor Sam een Simple Dress, maat 6 jaar.

Hoppakee, klaar om aan te doen op de laatste woensdag van het schooljaar!



Kindjes blij, mama blij. En binnenkort veel tijd in de vakantie om de andere stofjes te verwerken, dus.... wordt vervolgd!


PS: 
Patronen: Billie van zonen09 en Simple Dress van Kaatjenaaisels
Stoffen: Hoogboom, Kapellen




Geen opmerkingen