een liefdesbrief aan...

Ook dit jaar schreef ik me weer in voor 40 dagen bloggen, onder het motto 'niets moet, alles mag'.

Vandaag is het de startdag: 14 februari, de dag dat mijn schoonmoeder jarig is, en de dag dat we onze geliefden eens extra in de bloemetjes zetten.

Ik besloot vandaag het moment te grijpen om nog eens een andere blogster in de bloemetjes te zetten.


Lieve, van de blog Girlsinuniform, wil ik vandaag eens extra in de spotlights zetten.

Wat ze maakt, vind ik altijd bewonderenswaardig. Voor de vorige Sew Challenge maakten we allebei een broek. Alleen ziet de hare er formidabel uit en de mijne niet zo. :)

Ze kreeg ooit een stofje waar ik echt niet enthousiast over was en maakte er een prachtige jurk van én een mannenhemd. Mijn respect groeide alleen maar!

Ook zijn haar foto's steevast professioneel genomen, door haar man, die fotograaf is. Dat maakt het totaalplaatje altijd af!

Ze is altijd enthousiast, als ik weer eens met een nieuw idee afkom. Ik ben heel blij dat ze - samen met de andere girls in uniform - ook in oktober mee op naaiweekend gaat!

Ze is altijd lief voor anderen, en ook dat charmeert haar.

En vooral, van haar heb ik altijd het gevoel "She's got my back!" 

Dankjewel, Lieve, om te zijn wie je bent!

Als jullie een andere blogster in de bloemetjes mogen zetten, wie zouden jullie kiezen? Wie springt er voor jullie een beetje uit en waarom dan?

40 dagen bloggen: 1/40
skipdagen: 0/6


4 opmerkingen

  1. Heel mooi geschreven, helemaal mee akkoord ook. Ik vond het top om aan haar gekoppeld te worden. Voor mij springt lunatiek er uit, leuke vlotte stijl en een toffe madam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, vind ik ook! Lunatiek is zo iemand waar ik me kan voorstellen uren mee aan tafel te zitten kletsen bij een koffietje of een theetje :)

      Verwijderen
  2. Zo tof, ik kende haar nog niet. Waarschijnlijk komt dat door de 'girls' in de naam. Haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moh.... sprakeloos. Traantjes... Ontroering doet hele vreemde dingen met een mens. Hier moet ik eventjes van bekomen hoor!

    Dankjewel voor de lieve woorden, en voor de leuke contacten die ik altijd met je heb. Op mij kan je rekenen, als fan, als medeblogster én als vriendin!

    BeantwoordenVerwijderen