Tamarillo (sport)tops

Mijn eerste Tamarillo top draag ik erg graag om te gaan sporten, maar aangezien ik dit jaar serieus investeerde in mijn fysiek en ik nu twee keer per week naar Easyfit ga en een avond Pilates volg, is 1 topje niet echt genoeg. :D

Een dankbaar patroon + twee stofjes die zich al een tijdje in mijn kast bevonden, werden als laatste projectjes op naaiweekend verwerkt tot twee nieuwe sporttopjes.

Ik trok ze meteen aan en naaimaatje Mieke, die ondertussen ook al sportmaatje werd, mocht met mijn nieuwe gsm de foto's nemen.
Slimme ik had niet gezien dat mijn beautyfilter nog op 5 stond en daardoor zijn veel van de foto's nogal flou... maar goed, je krijgt natuurlijk wel een indruk van hoe ze eruit zien. :)

En ehm, ik was wel al volop aan 't afzien hè, dus mijn bezweet hoofd enzo moet je er ook maar bijnemen :p









PS:
Patroon: Tamarillo Top van Cherry Designs
Stoffen: cactussen van de stoffenkraam en driehoekjes van Babarum

3 opmerkingen