Toppatroon: Tamarillo

Wegens het omdraaien van een nieuwe bladzijde, bracht juffrouw Kersjes een patroon uit voor een damestop, genaamd Tamarillo.

Het is een gratis patroon in maat 34-44 en bestaat in 3 varianten: top met smalle bandjes, top met brede bandjes en haltertop. Bij elke versie kan je een handig zakje opnaaien waarin je kleine items kan stoppen als je op een festival bent, of op vakantie, of gaat lopen, of ... (vul maar aan)

Ik kreeg een meter stof van haar en maakte daar deze Tamarillo van met brede bandjes.



U moet mij maar op mijn woord geloven als ik zeg dat hij ZALIG zit. Sinds ik hem aan heb, wil ik hem niet meer uitdoen. Dit patroon gaat sowieso nog een aantal keren gemaakt worden voor mijn grotevakantiegarderobe! :D


En wat dat nieuwe hoofdstuk betreft, raad ik je aan om zeker eens een kijkje te gaan nemen op hun nieuwe websitefacebookpagina, blog en/of instagram!

PS:
Patroon: gratis patroon van de Tamarillo top, hier te downloaden
Stof: back to the sixties mint  van bij Stoffenmie (nog in onderhandeling over een mogelijke overname)

6 opmerkingen

  1. Hij staat je super! En die boordstof past perfect! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel schoon exemplaar! Ik heb er zo eentje met brede bandjes geknipt als pyjamatop voor op reis, nu nog dat ene uurtje vinden om die in elkaar te zetten ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie top! Die komt hier ook op de planning.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi topje ... zo ga ik er ook enkele maken voor de zomer denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen