Paris broek uit lmv

De Paris broek vond ik onmiddellijk mooi toen ik hem zag in La Maison Victor. De twijfel of het iets voor mij zou zijn, rees echter snel.

Toen madame Stof in april dit jaar haar Paris broek blogde, en daarbij ook nog een kortingcode om die stof te bestellen, twijfelde ik niet langer. Ik zou de broek op naaiweekend in juni maken, met deze stof, als probeersel. Was het niets voor mij, dan was er ook niet zo veel aan verloren.


Awel, ik voel me er heel goed in, in die broek. Ik weet niet hoe het komt, maar toen ik ze gisteren weer aandeed, kreeg ik een instant happiness gevoel.
(Ik checkte wel even bij mijn bff of ik er niet wannabe youngster uitzag, want het laatste dat ik wil is die vibe uitstralen. Ik ben ondertussen 37 en wil me dus ook niet meer als 14-jarige kleden :p )


 Ondertussen vond ik al andere stof om mijn 'echte' Paris uit te maken. Het is een stof die erg lijkt op de stof die in het boekje werd gebruikt. Dat zal er in elk geval wat stijlvoller uitzien, terwijl deze eerder sportief is.


De broek zit goed, enkel bij het autorijden, durven de bandjes wel eens naar beneden te zakken en dat is uiteraard geen probleem, want ik heb er nog iets onderaan, maar wel een grappig zicht denk ik :) 


Net voor we dinsdag gingen eten in Oud Hoogstraten, namen we snel (lees: tussen twee buien door) foto's in het Begijnhof. Mooi is het daar!



PS:
Patroon: Paris broek uit lmv 1/2019
Stof: scuba van Peachy pop

1 opmerking

  1. Heel mooi! Ik maakte enkel het broekdeel als testje voor mijn echte versie maar als ik die van jou zie dan krijg ik al terug zin om ze nog eens te maken

    BeantwoordenVerwijderen