Pina rok en Bruna blouse

De Pina rok leek me een heel eenvoudig naaisel, ideaal om mee op naaiweekend te nemen. (Jaaaaa, hij ligt dus al sinds juni op mijn 'te fotograferen' stapel. Maar 'k heb gezegd dat we een inhaalbeweging aan 't doen waren hè! Ah voila.)

Eenvoudig te naaien, zit lekker comfortabel, meer moet dat niet zijn.

Ik combineerde met de Bruna blouse, een iets ingewikkelder naaisel, maar zeker niet ondoenbaar. Die lamastofjes, ik heb er veel genegeerd, maar op den duur ging ik toch overstag...



De subtiele gouddraadjes maakten het toch net iets minder voor kindjes, vond ik.
Ook dit hemdje zal vaak gedragen worden, als het aan mij ligt. De knoopjes zijn misschien net iets te klein van formaat, maar ik vond ze wel goed passen bij het stofje.



Die split, dat maakt het lopen echt een pak aangenamer :) 't Is eigenlijk een rok die zowel sportief als klassiek gedragen kan worden hè. Allee, geef mij maar eerder sportief. :p


We wandelden ook naar de voetgangerstunnel, voor onze kindjes was het de eerste keer dat ze daar kwamen.



 En... ik stapte de Antwerpse geschiedenis in seg! :) Haha


PS:
Patronen: blouse: Bruna blouse uit La Maison Victor mrt/apr 2018 en Pina rok uit Fibre Mood
Stof: lama's van Olive en blauwe punta van Babarum

Geen opmerkingen