Jessica blouse

Ik had echt nood aan meer hemdjes / bloesjes.


De Jessica blouse uit La Maison Victor sprak me erg aan, dus die zou het worden!
Toen ik bij Olive het stofje voor het hemdje (dat ik gisteren postte) aan het kiezen was, zei ik dat ik 1 duurder en 1 goedkoper stofje wou kopen. Haha, dat is me dus niet gelukt :D Maar zeg nu zelf, aan deze Atelier Brunette kon ik toch niet weerstaan?

Bij Veritas vond ik het ultieme passende lint en de knoopjes. Ik was echt zoooo blij met mijn vondst, alle dingetjes die zo perfect samen gingen, ik was zo blij als een klein kind.

Het feit dat ik er eerst niet in slaagde het lint van 60cm in 6 gelijke stukken te knippen, zullen we maar even negeren zeker? :p We steken het op de vermoeidheid van het naaiweekend, ok? Na een tweede bezoek aan Veritas kon ik het wel dus eind goed, al goed.



De rok die ik op deze foto's draag, is een Elektra rok die ik maakte in januari. Het stofje begint een beetje draadjes te geven van 't wassen, maar ik betaalde me er gelukkig niet blauw aan. :p 


Ik ben nog steeds érg content van deze blouse. Hopelijk houdt de stof het lang genoeg uit om vaak gedragen te worden! Duimen jullie mee?



We gingen foto's nemen op Linkeroever. Ik was daar precies nog nooit geweest, zo mooi dat het daar is eigenlijk! Ik ben altijd al gecharmeerd geweest door water, misschien ligt het daaraan?


De kindjes konden zich ondertussen amuseren in de speeltuin, dus het was een win-win uitstapje!


Rest me nog Mieke heel hard te bedanken voor het nemen van de foto's! Merci Mieke, merci Mieke, merci!

PS:
Patroon: Jessica blouse uit La Maison Victor 6/2018
Stof: Atelier Brunette van bij Olive 

4 opmerkingen

  1. echt een prachtige blouse, wat mij er aan doet denken dat ik dat patroon ook terug op mijn lijstje moet zetten!
    Linkeroever is inderdaad echt tof om foto's te nemen, ik zou er ook nog eens terug moeten gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooie blouse! Uit welke LMV komt dit patroon?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, ik heb een jurk in die stof die ondertussen al anderhalf jaar grijs gedragen werd. Niet letterlijk dan, want de stof ziet er nog prima uit. Komt helemaal goed dus, met dit prachtige bloesje x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! En die knoopjes zijn echt perfect! Daar zal je nog veel plezier van hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen