verkleedkoffer

Een verkleedkoffer voor Sam stond op mijn planning als cadeautje voor haar tweede verjaardag.

Wat ik kocht:
- in Colruyt een kattenmasker, een roze (disco)bril en een prinsessenkroon
- bij Fun een toverstafje

Wat ik maakte: - twee dinomutsjes naar het patroon van Yoke Overeem van de groep Handwerk
- een roodkapjescape naar dit gratis patroon
- een Bumbapak en -muts, werkbeschrijving en materiaal kocht ik via deze blog.

Wat ik kreeg:
- een dinopakje van Kidibull :)

Een kist om alles in te stoppen haalde ik hier. Ik koos er eentje van Nijntje.


kistje met alles in

Bumba met 'stokpaard'

roodkapjescape (nog véél te groot) en toverstaf

prinsessenkroon :)

2 opmerkingen

  1. Leuke verkleedkoffer!
    Voor mijn zoontje wil ik ook een bumba-pak maken, ik dacht zelf een patroontje te tekenen. Heb je fleece gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen