swapje - automandje en kaartenmapje


Ik deed nog eens mee aan een swapje onder mijn 'forumvriendinnen' :)

De naam die ik trok was Heidi. Zij verwees naar haar pinterest om ideetjes op te doen.
Ik koos dan ook twee dingen die meermaals op haar pinterest voorkwamen, ik hoop nu alleen maar dat ze ze zelf nog niet gemaakt heeft :)

Het eerste was een mandje om speelgoed in te doen in de auto. Je weet wel, om al die rommel die nu op de vloer ligt in te keilen :) Je hangt dat aan de bestuurders- of passagierszetel. Met kinderen op de achterbank heb je zelden een propere wagen, toch? De inspiratie haalde ik hier.

Let niet op het krantenpapier erin en het handje :) De buitenkant is een stofje dat ik in Frankrijk kocht, de binnenkant is tafelzeil van bij de Stoffenfee.


Het tweede was een kaartenmapje, van Hilde&home.
Ik vond echter geen gepaste elastiek. Bij onze plaatselijke naaiwinkel hadden ze er geen mooie :( Ik probeerde dan een elastiek te bekleden met het stofje van de binnenkant. Het gaf me een gemengd gevoel. Het past nu wel bij de binnenkant, maar is wat te 'robuust' naar mijn zin.

Voor dit projectje is het blauwe stofje nog een overschotje van gabardine (ook van de Stoffenfee) en het binnenste stofje zat in het grote pakket stoffen dat ik ooit eens kocht van Mamanessa.

1 opmerking