LS2gether: soldaat maken

Soldaat maken = iets opmaken zodat er geen (zo weinig mogelijk) restjes overblijven

Deze uitdaging nam ik best letterlijk.
Tijdens de solden bij Madeline de Stoffenmadam was er een actie: 2 couponnen kopen, 1 gratis.
Mijn gratis coupon was een stukje nepleer met stipjes Het was een stuk van ongeveer 75 op 70cm groot.

Ik paste, krijtte (is dat een werkwoord?), knipte en naaide. En ik maakte de hele lap soldaat!

Wat ik eruit kreeg?
- 1 toiletzak
- 3 pennenzakken
- 2 knijptasjes voor een bril
- 1 an-tasje
- 1 knijpportemonneetje









Dit zijn de andere deelnemers aan deze editie:

Girls in Uniform, Sewing à la Carte, stokstaartje doet het zo, SewBel, Seams Normal, Gezien bij Justine

7 opmerkingen

  1. Amai echt wel veel hé als je alles zo samen ziet! Super tof zo alles anders en toch bij elkaar passend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk wat je allemaal uit 1 lapje stof gekregen hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Da's goed gepuzzeld. Echt een mooi stofje ook

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waw, dat is super-soldaat gemaakt zou ik zeggen! Knappe set

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh amai zeg, echt tof. En ik wil dat oohook, maar ik heb nooit de moed om aan tassen en dergelijke te beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo leuk! Een verrassing vol kleurtjes in elk zakje

    BeantwoordenVerwijderen