Nog een lange Lux


 Ja, ik weet het, ik maakte al eens een lange Lux... maar daar knipte ik uiteindelijk weer 10 of 15cm af hè, dus echt lang lang was die niet. En deze weeeeheeeeeeel! :p



 Het stofje is echt luchtig en ik vond een elastiek die niet prikte, bij de Stoffenmadam. Daar moest ik wel wat harder aan trekken dan aan die van Veritas, en ik heb drie keer getornd eer ik tevreden was met de eerlijke verdeling van de rimpels, maar kom. Het is voor de rest echt een easy peasy patroon, dus dan neem ik dat er graag bij.



 Toen de jurk pas af was, miste ik iets. Ik ging door mijn voorraad patches enzo maar vond toch niets dat ik geweldig vond passen. Ondertussen ben ik er al wat aan gewoon. Eenvoud siert, toch? :) En ik zou 't op een feestje uiteraard altijd kunnen combineren met een bling bling tasje en sieraden.



PS:
Patroon: Lux van Bel'etoile
Stof: weet ik niet meer... 't is een soort crèpe...

5 opmerkingen