Litore maxidress

 M'n blog heeft wat stilgelegen... Dat wil zeker niet zeggen dat ik niet veel meer naaide. Er liggen hier nog creaties van 't naaiweekend in juni zelfs, die nog niet op de foto geraakten..
Ik heb me voorgenomen aan een inhaalmanoeuvre te beginnen. Ziehier dus blog 1 van de 10 ofzo :p

Ik had zin in nog een lange jurk en kocht mezelf bij Sofilantjes o.a.het patroon voor de Litore voor volwassenen. 
Bij Olive kocht ik 3m Megan Blue tricot (in solden, ahum) en ik naaide de jurk in elkaar op een gezellige naaidag met vriendinnen.

Ja, u leest daar tussen de lijnen: win, win, win! :)





Sam nam de foto's, ik vind dat ze dat best goed deed voor een 7-jarige :)
We gaan dat vaker doen, zo'n WeNemenFoto'sVanElkaar-date. Foto's van Sam in haar Sofilantjesjurk volgen dus nog, stay tuned!

6 opmerkingen

  1. een hele mooie jurk! die staat in ieder geval ook nog op mijn verlanglijstje
    sam heeft dat super gedaan die foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hè! Ik had 't veel erger verwacht :p En dat met een zware camera! :) Gaat ook een hele mooie zijn voor jou, die Litore!

      Verwijderen
  2. Keitof deze. Jij staat ook echt super met maxijurken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh da's lief! Ik ben er nu nog met eentje bezig seh, nog een simpele Lux. Dan ga ik toch even stoppen ;)

      Verwijderen
  3. Prachtige jurk alweer! Ik denk dat ik wat vaker voor inspiratie hier op je blog kom kijken, zeker nu je blijkbaar idd aan een inhaalbeweging bezig bent ;-). Indrukwekkend hoor als die blogposts!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mooi, die Litore... ik kocht het patroon nog niet, maar voor volgende zomer zal ik dat toch wel doen!

    BeantwoordenVerwijderen