Legend Jacket uit Fibre Mood 6

De zesde Fibre Mood is alweer uit!

Er staat een jasje in, voor zowel volwassenen als kinderen. Ik besloot te gaan voor het kinderpatroon, voor Noa, om dan later misschien ook nog een exemplaar voor mezelf te maken.



De ribfluweel in Kapellen was net aangevuld, dus de rol die de week ervoor in de koopjeshoek lag, lag nu netjes terug in de winkel bij de andere ribjes. Bummer... Gelukkig vond ik nog wel een andere kleur die me aanstond en die niet van de duurste was.



Toen ik de foto van het patroon toonde aan zoonlief zei die: "Niet mooi!" Ik vroeg waarom niet en hij antwoordde, met een stem alsof dat het meest logische was van heel de wereld: "Hij is bruin."



Nja... daar kon ik dus niet veel meer aan veranderen. Toen het vestje af was, trokken we samen naar Veritas, op zoek naar een krokodillen of dinopatch. Niet te vinden natuurlijk. We vonden wel een miljoen andere printjes, haha.


Uiteindelijk won de banaan. Die vond hij wel grappig en ik vond het ook nog wel een leuk accentje. Het paste ook op het zakje, dus woohoo!




kusje voor Fibre Mood!

PS:
Patroon: Legend Jacket uit Fibre Mood 6
Stof: ribfluweel van Hoogboom in Kapellen

5 opmerkingen

  1. dat gezichtje zegt genoeg: het vestje is meer dan alleen bruin, een echt toppertje. Tijd voor een versie voor mama denk ik zo ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zit hem in de details. Ik vind het supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De trucen van de foor ;-)! Een prachtige jasje, die banaan maakt het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi! En de foto's zijn de max! Wat een schatje. Wat een banaan niet kan doen hé

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik bewonder al dat werk. super tof vestje. daar gaat hij nog lang plezier van hebben

    BeantwoordenVerwijderen