Frida Bomber Jacket - een nieuwe Fibre Mood winner!

Yes, de nieuwe editie van Fibremood is weer uit! Een nieuw naaimagazine is het alleszinds niet meer, dit is nummer zeven alweer!
Daarin staat een bomberjasje waar ik direct op verliefd was...

In eerste instantie wou ik ook zo'n teddystofje gebruiken, maar ik besloot eerst een stofje te gebruiken dat al jaaaaaren in mijn kast lag (ik kocht dat ooit es op een stoffenspektakel voor een jasje) en ik ben heel blij dat ik dat deed.


Al leek het stofje erg klassiek, na het toevoegen van de boordstof enzo vond ik het echt wel mooi worden. Altijd spannend zo iets naaien wat je nog nooit naaide! Allee, ik maakte al wel bomberjasjes voor Noa, maar dat was een totaal ander patroon en techniek, uiteraard.



 De paspelzakken vergden véél tijd, maar lukten wonderbaarlijk goed! Ik las bij andere mensen dat ze dit de moeilijkste stap vonden en dat het bij velen zelfs ook niet zo goed gelukt was, maar ik vond deze manier van paspelzakken inzetten net één van de makkelijkste die ik ooit las. Nu lukten ze tenminste goed :D

 We gingen op een zonnige zondag eventjes naar het park om foto's te nemen. Oh, ik hou echt van de kleuren van de herfst! Alleen zo in de zon kijken, dat is niet altijd even gemakkelijk, haha :)





PS:
Patroon: Frida uit Fibre Mood 7
Stof: ooit gekocht op stoffenspektakel

Naaitijd: een zestal uren

6 opmerkingen

  1. Het was zondag precies algemeen foto moment ;)
    Mooi jasje, ik vind het net verfrissend dat het niet in een teddy stofje is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat stofje lag echt te wachten op dit patroon! Netjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zooooo mooi, deze. Ik ben een beetje (gezond) jaloers en zal eens bij jou op les moeten komen voor die zakken.

    BeantwoordenVerwijderen