update voornemens 2018

Een vierde van 2018 is al voorbij! Ik post daarom nog es graag een update van de goede voornemens die ik maakte dit jaar.


1. Een maand lang geen stof kopen: CHECK!!! Ik weerstond in januari ALLE solden! 
In maart nam ik mij hetzelfde voor, maar zwichtte ik toch voor de koopjes bij titatimi...
Want ooooooh sponskes! Daar blijf ik toch een zwak voor hebben...
 


2. Niet meer voor Sam naaien: FAIL. Ik maakte al ondergoed, en er ligt momenteel op de kniptafel ook een Cicero, maar... die heeft ze écht nodig! (hm hm)

3. Een broek voor mezelf maken: CHECK!!!

4. 600 volgers krijgen: nog geen check, maar kijk es... We zijn er bijna!
 
5.  Samen naaien: CHECK!!!

6. Sew Challenge heropstarten: CHECK!!!

7. 'Meer volwassen' naaien en bloggen: Ik waagde mij toch al aan riskantere dingen dan ervoor, dus ik vind het voor mezelf ook al een CHECK!

8. Fourniturenbakken uitmesten: CHECK!!!


9. 'Naaikamer' functioneler inrichten: CHECK!!!


10. Meer effen stof kopen: CHECK!!! Ik kocht ook printjes, maar voor mezelf kocht ik ook al heel wat effen.


11. Een winterjas voor mezelf maken: CHECK!!!

12. Vijf ongebruikte patronen maken: CHECK!!!

1: Yuzu Coat
2: Thurlow Trousers
3: Cobalt sweater
4: frivole blouse
5: miss Pixie clutch
6: All Weather Sweater
7: tricothemdje Meine Lieblingskleider
8: Regem shirt 

Enkel puntje 4 moet ik dus nog afvinken. En daar heb ik zelf helemaal niks in de pap te brokken. :)

Wat puntje 2 betreft vind ik ook dat ik al heel flink ben geweest en enkel maak waarvan ik vind dat ze echt behoefte heeft. Zoals ondergoed dus... En een vestje. Ik zal zeker geen overbodige dingen meer naaien. 

 
 

2 opmerkingen

  1. Amai! Heeeeel goed bezig! Nog 4 extra volgers halen in de rest van het jaar is een makkie voor jou! En inderdaad, sponskes... oooooooh :-)

    BeantwoordenVerwijderen