miniomrokje

De woorden van de dochter hoor, de titel van het blogbericht. =)
Sinds dat 'miniomstofje' hier aankwam van bij droomstoffen, vraagt ze al elke dag of ik er nu al een 'miniomrokje' van heb gemaakt.
Op naaiweekend zag ik verschillende dames rimpelrokjes op elastiek maken. Dat had ik eigenlijk nog nooit gedaan en leek me wel ideaal om te proberen met het stofje. Je krijgt zo een vrolijk resultaat, maar de print blijft ook nog goed zichtbaar.
Bij Veritas kocht ik gisteren gele elastiek en we waren vertrokken. Ik ging af en toe eens piepen op de blog van mina dotter om te kijken of ik wel goed bezig was, maar eigenlijk is het heel simpel.
Zeker het proberen waard!


zo groot ben ik :)
assorti

De longsleeve kocht ik samen met een roze met Minions op bij H&M.

stof: bij droomstoffen.nl
patroon: van de blog van mina dotter

7 opmerkingen

  1. Zo schattig!! Je hebt ze zeker gelukkig gemaakt, die dochter van u!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben absoluut geen fan van minions, maar in zo'n rokje zijn ze best stijlvol!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een leuk rokje!
    Heb je het gevoerd of niet? Ik heb er 2 klaar liggen, hopelijk voor dit weekend ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah nee, ik heb het niet gevoerd. Doe ik eigenlijk bijna nooit bij zomerrokjes...

      Verwijderen
  4. Die laatste combinatie van het rokje met de lange mouwtjes trui vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen