een tweede Billie voor mijn ventje

Na de eerste Billie die ik voor Nik maakte (die kan je hier zien) was het uiteraard makkelijk om een tweede ineen te steken. Het model paste, dus daar hoefde ik niets meer aan aan te passen.
Mijn ventje weet wel wat hij wil. Deze keer géén heupboord en ook de mouwboordjes mocht ik achterwege laten. De halsboord moest wel uit boordstof.



Hij koos het stofje zelf, uit de webshop van Droomstoffen.
Toen hij het gisteren aanhad, vroeg hij of dit niet "te hipster" was voor hem, haha.
Nu ja, hij is gewoon om zwart te dragen. Het liefst dan nog gecombineerd met zwart... Ik vond dat daar toch wel iets of wat meer kleur bij mocht.



Die halsboord, daar heb ik deze keer mee gesukkeld seg... Vorige keer ging dat als vanzelf, nu heb ik hem 4 keer opnieuw moeten losmaken! Maar het is uiteindelijk goed gekomen, en dat is wat telt hè.


stof: hier te koop
patroon: Billie voor mannen van Zonen09

8 opmerkingen

  1. Tof! Hier zaagt mijn man ook al een hele tijd voor iets zelfgemaakt 😬

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke stof! Hier ook het patroon besteld dus binnenkort komt er ook een versie voor mijn ventje!
    Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke stof! Hier ook het patroon besteld dus binnenkort komt er ook een versie voor mijn ventje!
    Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha mijn man zit hier ook altijd in met het hipster-effect. Als ik hem een stofje laat zien voor een mogelijk t-shirt voor hem krijg ik steeds opnieuw datzelfde antwoord.
    Je man heeft een goede keuze gemaakt. Tof.
    Valt het voor volwassenen ook zo kort?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo tof! Hier ligt het patroon sinds de release al met bijpassende stof klaar, maar de keuze in opties valt hier niet mee... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij staat er goed mee! Heel leuke stof ook!

    BeantwoordenVerwijderen