zot zen doe nie zeer - een nieuwe garderobe voor Jules


Ik was in de veronderstelling dat Jules dit schooljaar mocht komen logeren bij de kindjes, maar dat was dus niet waar. Jules, die blijft lekker in de klas.
Wat ik al voor hem genaaid had, wou ik dan maar als kerstcadeau geven.
Toen ik bezig was, zei Sam al dat ZIJ de cadeautjes voor Jules dan ging uitpakken. Ik merkte op dat ook de andere kindjes iets mochten uitpakken, maar dat vond ze maar niks.

Toen begon het idee te rijzen om ervoor te zorgen dat élk kindje 1 dingetje kon uitpakken voor Jules.. Ik ben geboren in Geel, dus ik kan het weten: zot zijn doet niet zeer :)
25 pakjes zijn het uiteindelijk geworden, wel dingetjes die samen horen ook apart ingepakt, anders was 't er echt over he ;-)

 1 en 2: shirtje met lange mouwen en lange broek
 3: fluo hesje

 4: fietshelm
 5: lakentje
 6 en 7: kussentje en dekentje
 8: jasje
 9: schort

 10 (en 11) schoentjes
 12: hemdje
 13 en 14: T-shirt en short
 15 en 16: sweater en jeansbroekje



17: sjaal
 18: (Sint)mijter
 19: kroon
 20: T-shirtje
21 en 22: boxershorts
 23: beertje


24: shortje

25: doos om alles in te stoppen, voorzien van een sticker gemaakt met mijn Cameo

En nu maar hopen dat de juf en de kindjes blij zijn met al de cadeautjes!

stofjes: restjes uit eigen voorraad
patronen: de meesten komen uit de FBgroep Kleertjes voor Jules
vinyl: atelier tien

11 opmerkingen

  1. waaaw, super mama :-) heel erg tof gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw!!!!!! Zo mooi en tof! Bestaan daar patronen van ? Jules gaat blij zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai, zo geweldig tof! Ben nu eigenlijk ook wel benieuwd naar de patronen die je gebruikt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een garderobe heeft die Jules nu :-) knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Wat een leuk cadeau! Als juf van de 2,5-jarigen ben ik nu stiekem jaloers op de gelukkige Jules (en juf).
    Zus 1

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waaaw! Super mama, zot veel werk,maar zo leuk dat je voor iedereen een pakje voorziet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. welke klas zou nu niet uit zijn dak gaan met zulke toffe cadeautjes?! Supertof!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Moa zooooo zotjes!! Echt niet te doen... Die juf en de kindjes zullen hun geluk niet opkunnen.

    BeantwoordenVerwijderen