cameo updates

 Ik sta weer wat achter met mijn inzendingen voor het 52wekenproject.
week 16: een fluohesje voor Jules gepimpt met flex - de naam en het logo van de school

week 17: voor La Leche Leage Vlaanderen zette ik me ook in via Music for Life. Ik bedrukte body'tjes met een toepasselijke borstvoedingsslogan.

 week 18: voor mijn kleine Frozenfan een lampje van Action opgefleurd met Anna, Elsa en Olaf (uit zwarte vinyl).

 week 19: met Kerstmis in zicht een houten schommelster (van Action) beplakt met goudkleurig vinyl in winterthema

 week 20: een grote houten kerstboom (van Action) beplakt met een aantal typische kerstwoorden uit goudkleurig vinyl

week 21: meerlagige sticker van een Kerstman - ik vulde deze vaas met zwarte kerstballen en een gouden slinger


materiaal voor mijn Cameo aangekocht bij Atelier Tien

6 opmerkingen

  1. waaw tof allemaal... hoe meer ik creaties zie hoe meer ik verlang naar m'n eigen cameo :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wist niet dat je dit allemaal met een cameo kon doen. Ik dacht enkel t-shirts pimpen maar dit is allemaal zo mooi (vooral het lampje van frozen :-) )
    missknitandsew.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blijft de flex goed kleven op het fluohesje? Hoe heb jij dit bevestigd?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor, ik strijk dat er gewoon op met een zakdoek ertussen.

    BeantwoordenVerwijderen