cameo updates

 Ik sta weer wat achter met mijn inzendingen voor het 52wekenproject.
week 16: een fluohesje voor Jules gepimpt met flex - de naam en het logo van de school

week 17: voor La Leche Leage Vlaanderen zette ik me ook in via Music for Life. Ik bedrukte body'tjes met een toepasselijke borstvoedingsslogan.

 week 18: voor mijn kleine Frozenfan een lampje van Action opgefleurd met Anna, Elsa en Olaf (uit zwarte vinyl).

 week 19: met Kerstmis in zicht een houten schommelster (van Action) beplakt met goudkleurig vinyl in winterthema

 week 20: een grote houten kerstboom (van Action) beplakt met een aantal typische kerstwoorden uit goudkleurig vinyl

week 21: meerlagige sticker van een Kerstman - ik vulde deze vaas met zwarte kerstballen en een gouden slinger


materiaal voor mijn Cameo aangekocht bij Atelier Tien

Reacties

  1. waaw tof allemaal... hoe meer ik creaties zie hoe meer ik verlang naar m'n eigen cameo :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wist niet dat je dit allemaal met een cameo kon doen. Ik dacht enkel t-shirts pimpen maar dit is allemaal zo mooi (vooral het lampje van frozen :-) )
    missknitandsew.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Lena jurk

Jessy jurk + foutjes in het boekje

Kamaria top, dress & sunsuit