overzicht creaties 2015

Op de laatste dag van het jaar is het fijn om eens terug te kijken naar het afgelopen jaar. Wat maakte ik eigenlijk allemaal? Wat maak ik het meest? En voor wie? En waar denk ik met een speciaal gevoel aan terug?

Ik naaide een aantal dingen voor het goede doel, dat lees je hier en hier.

Het grappigste dat ik dit jaar maakte, was dit:

Het vreemdste was dit:

Het kledingstuk waarmee ik mee mocht doen aan een wedstrijd is dit:

Ik denk met veel liefde terug aan het eerste pakje dat Noa droeg.

Hier kreeg ik de meeste complimenten over, ook van willekeurige voorbijgangers.

Dit was een beetje een fout ingeschat cadeau en wordt amper gebruikt wegens het feit dat de poppen er niet in passen....
Hier werd wel vaak mee gespeeld.

Dit vind ik het mooiste kruippakje.

Voor dit jurkje schreef ik een Nederlandstalige fototutorial. 



Ik maakte in 2015

voor Sam:
- 9 jurkjes waarvan 1 indianenjurk
- 4 rokjes
- 3 longsleeves waarvan 1 Charlie
- 3 pyjama's
- 2 T-shirts
- 2 broeken
- 2 knuffeltjes (poes en lammetje)
- 1 Ole vest
- 1 vissenspel
- 1 kroon
-  1 jumpsuit
- 1 laken
- 1 blouse
- 1 top
- 1 poppendraagzak

voor Noa:
- 9 kruippakjes
- 6 broekjes
- 4 mutsjes
- 4 shortjes
- 3 dekentjes
- 3 longsleeves
- 2 jasjes
- 1 relaxovertrek
- 1 laken
- 1 slabbetje
- 1 salopet
- 1 bijtring
- 1 tutkoord
- 1 strikje
- 1 das
- 1 dooky
en ook nog pipi tip's, billendoekjes en zeverslabbetjes (aantal onbekend)

voor mezelf:
- 7 jurken
- 1 top
- 1 trui
- 1 T-shirt
- 1 placematboterhamzakske

voor Nik:
- 1 strikje
- 1 sweater

voor het huis:
- nieuwe bekleding voor de schommelstoel

voor andere mensen:
* SWAPS: broekjes, kruippakje, zeverslabbetjes, tripp trapp kussen, portemonneetje voor klantenkaarten, memoryspel, vilten onderzetters,...

* Als cadeau: zeverslabbetjes, tutdoekje, jurkjes, pennenzakje, placematjes, een knuffel, broekjes, placematboterhamzakje, tutkoord, turnzakje, tas, longsleeve, pipi tip's,...

* voor Jules heel veel... hier en hier

* voor Sam haar pop kleertjes, pampers en natte doekjes

Ik maakte dus eigenlijk wel héél veel. Vooral voor Sam. En vooral jurkjes :)
Mijn voornemen voor 2016, dat lees je morgen.

Ik lees heel graag jullie reacties! 

5 opmerkingen

  1. wauw! dat is echt een heel mooi overzicht! ik ben al benieuwd naar 2016!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi overzicht van al je creaties! Dat 2016 er ook zo'n leuke mag brengen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai wat een lijst! Wel leuk zo'n overzichtje. Misschien waag ik me hier binnen 366 dagen ook aan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig overzicht... om fier op te zíjn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw indrukwekkend!! Stuk voor stuk superleuke dingen :)

    BeantwoordenVerwijderen