Louisajurk: check!

Ik maakte in het begin van deze herfstvakantie mijn lijstje op met items die ik nog wilde maken, zette er vierkantjes voor en liet manlief een volgorde aanbrengen.

Dit werd het resultaat:


hehe, let niet op de schaduw van mijn hand aub :)
Zaterdag vermaakte ik zijn trui (mouwboorden waren helemaal doorgescheurd) en kortte ik zijn broek in.
Gisteren en vandaag werkte ik aan het Louisajurkje voor Felie.
Dit is het resultaat:




De mama van Felie wou geen knoopjes op het zakdeel, dus stikte ik de bovenkant maar dicht. Zo kan ze er toch nog haar handen instoppen.


Nu zijn man en dochterlief weg met z'n tweetjes, dus heb ik ineens veel extra me-time (lees: naaitijd) gekregen. Ik vlieg er dus onmiddellijk in met het volgende projectje!


6 opmerkingen

  1. Mooi !
    Maar amai, wat een lijst.... geniet van de naai-tijd !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk gedaan zo'n lijstje opstellen en je man de volgorde laten bepalen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijstjes...love them...en vooral het afvinken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lijstjes, heel handig, maar het lukt mij nooit om alles van de lijst te maken. Je man koos dus eerst voor zijn eigen kleding :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, nu moet ik wel eerlijk toegeven dat hij dat al lang geleden gevraagd had hoor, en dat herstellen niet tot mijn favorieten behoort :)

      Verwijderen