Doris

Eind juni begon ik aan het patroontje van Doris, een patroontje voor een T-shirt van de Facebookgroep Handwerk.
Ik ging de mist in met de mouwen (te weinig concentratie!) en dus vloog het ding een tijdje aan de kant.
Na de verzoekjes van de schoonzus gisteren waren man en dochter nog niet thuis en dus besloot ik om hem maar eens opnieuw op te pakken.
Enkel de mouwen moesten er nog in, de zijnaden sluiten en dan de boord onderaan. Wegens te weinig rode tricot is de band onder het achterpand in dezelfde stof als het achterpand zelf. Mij stoort het niet, dus da's het belangrijkste!

't Was mooi voor 1 keer, maar ik denk dat ik de volgende keer toch voor een simpeler patroon ga, zonder die tussenstukjes en boordjes. Het was ook niet makkelijk om bijpassende stofjes te vinden!


stof: misses Needle, Turnhout
patroon: Doris

1 opmerking