Siem shorts meet Eva Mouton

Een snelle controle in de kleerkast van Sam deed wat alarmbellen rinkelen op shortjesvlak. Er waren meer shortjes nodig voor de zomervakantie - en dringend!

Het patroon van de Siem short testte ik voor Noa al een keertje uit, maar die viel buiten de matentabel en de short was uiteraard ook veel te groot.
Sam viel gelukkig wel in de matentabel en de short in maat 7 jaar zit haar dan ook als gegoten. Snel klaar en dus bleef een tweede exemplaar niet lang uit.


Het principe 'naaien met wat je hebt' werd weer toegepast. Dat wilde bij dit shortje concreet zeggen dat ik met twee verschillende kleuren biais moest werken, want van beide kleuren had ik niet meer genoeg. Valt eigenlijk echt niet op als je het zo ziet, hè?


 Noa heeft ook al een isaac shortje uit dit stofje, wat het voor de papa weer moeilijker maakt om de was juist weg te leggen, haha. :)



Dit shortje zit echt comfortabel en sluit goed aan met de elastiek.



Ah ja, en voor het tweede shortje (wat om eerlijk te zijn al het vierde zou zijn tijdens deze fotoshoot) had ze geen zin meer om te poseren, dus dat wordt u professioneel voorgehouden, haha :D 


PS:
Patroon: Siem short van Bel'etoile
Stoffen: allebei Eva Mouton! French Terry komt van Fabricated, sponske kocht ik bij 't Stofuiltje

2 opmerkingen

  1. Hier liggen er om dezelfde reden al twee geknipt klaar. Net als twee Olga-shirtjes (emmaenmona). Fijn toch, hé, zo makkelijk en snel resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat lijken mij ideale vakantieshortjes, speelproof en vrolijk

    BeantwoordenVerwijderen