over een heerlijk naaiweekend



Vorig weekend mocht ik genieten van een heerlijk naaiweekend... Als ik er weer aan denk, verschijnt spontaan een glimlach op mijn gezicht, zo geweldig was het. Serieus!



Ik reserveerde deze keer het Weihuis, het middelgrote gebouw van Heibrand, in Westmalle.
35 deelnemers waren er en dat was echt een perfect aantal voor die ruimtes.



Zonde dat ik niet meer foto's nam! Een nota voor volgende keer :)

Vrijdagavond, toen iedereen die vrijdag ging aankomen er was, deden we een kennismakingsrondje. Dat was al wel na 21u, maar soit :D Op sommigen moesten we wat langer wachten en hé, er werd zeker geen naaitijd verspild!



Iedereen maakte een ritstasje en pakte dat in een niet doorzichtig inpakpapiertje in. We kozen allemaal 1 cadeautje, deden dat open, verwonderden ons over de prachtige inhoud en ondertussen vertelde de maakster van het ritstasje wat meer over zichzelf.
Ik hoorde veel excuses voor het minderwaardig afwerken, maar zag werkelijk waar niks mis. We zijn allemaal veel te streng voor onszelf!







Ik kreeg dit ritstasje van Stephanie.



Zaterdagochtend was er eerst de workshop Bobbinhood zeefdrukken, waar 7 deelnemers voor waren. Het was echt een succes, er werden pareltjes gemaakt en het deed mij ook terug zin krijgen om daar weer mee aan de slag te gaan. Ik kocht alvast nog wat verf en stencils bij, dus heb nu helemaal geen excuus meer om het niet nog es (een paar keer) te proberen!








Na het avondeten deed ik dan nog een tombola met de grotere sponsorprijzen. Zo ging iedereen aan de haal met een wat groter cadeau. Mijn sponsors wil ik dan ook nog es uit de grond van mijn hart bedanken! Zonder jullie was de goodiebag en de tombola niet mogelijk geweest, dus een dikke merci aan:

Babarum - Bel'etoile - Braspenninckx naaimachinekliniek - Coffee and thread - Costur Art - De Banier - Eef Theys - Fabricated - Fairytailors - Feeërieke - Iris May - La Maison Victor - Lannoo - Miss Pixie - Olive - Pieke Wieke - Poppy - Lotte Martens - Sansahash - See you at six - Spoonflower - Stoffengalerij - Stoffenkamer - Stoffenstraat - Thread Theory - Waffle patterns





 Ik werd door de 34 andere naais ladies ook getrakteerd op twee fantastische bonnen, van twee geweldige stoffenwinkels. Veel hartjes voor hen, en in het bijzonder voor de organisator natuurlijk :) Dat doet écht deugd, appreciatie krijgen voor je werk.



 Zondag naaiden we verder tot onze projectjes op waren, of tot iedereen rondom u begon op te ruimen, haha :D


Ik heb gemaakt wat ik gepland had, maar daarover later uiteraard nog een uitgebreid verslag :)

 PS: buiten mijn eigen foto's gebruikte ik ook nog foto's van Lieve (girlsinuniform) en Joke. Merci dames!

4 opmerkingen

  1. Super leuk georganiseerd!ik hou het in de gaten voor de vogende keer ��

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de vlekkeloze organisatie, het was super gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgende keer wil ik mee !! Ons weekend was ook zeer geslaagd, maar ik ga toch liever gewoon mee dan het zelf te organiseren, veel minder stress 😜

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, dat ziet er zo zalig uit! Staat op de verlanglijst om eens eentje mee te pikken!

    BeantwoordenVerwijderen