Not just another V-shirt Stik Belgique

Met enige trots presenteer ik jullie mijn eerste naaisel van op naaiweekend.
Het is een op en top Belgisch naaisel. Ik gebruikte een Belgische stof én een Belgisch patroon! 

De wafelstof van See you at six kon ik bij Olive echt niet weerstaan en - hoewel mijn ventje er nog steeds geen fan van is - ik blijf hem geweldig vinden!

Ik vond in Matching Outfits Matching Minds een leuk shirtpatroon, genaamd Not just another V-shirt, met de mogelijkheid om de mouwen te verlengen. Ik verlengde de sweater zelf met een zestal centimeter. De halsboord paste ik ook een klein beetje aan, ik maakte hem net iets minder diep.
 


Komt hij jou wat bekend voor? Nja, nononsonsmom An maakte hem hier ook al, en ik besloot een copy paste te doen. Ik had het idee ervoor ook al, maar zij was eerst, ere wie ere toekomt.
Ik heb in mijn versie wel de hele sweater uit dezelfde stof gemaakt, en heb dus ook wafels op mijn armen :)



PS:
Patroon: not just another V-sweater uit MOMM (Matching Outfits, Matching Minds) van Eef Theys
Stof: 1m30 See you at six waffle veiled pink van bij Olive 

De andere inzendingen voor de Stik Belgique van deze week kan je hier bewonderen:

10 opmerkingen

  1. Leuke sweater. Idd die hals mocht niet dieper, want deze V-hals staat je geweldig. 🧡

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wafelde er hier voor dochterlief en een paar van haar vriendinnetjes lustig op los, voor mezelf zou ik die print niet gebruiken. Des te meer fan van die mooie v-hals, staat je erg goed (en hij is ook super goed gelukt <3)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke stofkeuze voor zo'n heerlijke sweater. Tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk zo, moet kunnen toch wafels op een trui ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Moet kunnen, al zou ik het niet durven, die print voor mezelf. Een dame met karakter ben jij!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem heel leuk. Mij staat de kleur niet, maar jou staat het fantastisch. Een shirt om af te dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige v-hals, net als je man ben ik niet wild van deze print, maar hij staat je wel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die V-hals is heel mooi! Ikzelf ben ook niet zo'n wafeltype, tenzij ze een stof uitbrengen met mini-wafeltjes :) Hij staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tof exemplaar, better outstanding than boring ;-)

    BeantwoordenVerwijderen