Kamaria top, dress & sunsuit


Ik werd een tijdje geleden uitgenodigd in een groepje om een Sansahash patroon te testen. Zegt u dat nu even weinig als het mij toen zei? Check dan zeker deze link eens!

A while ago I was invited to a group to test a Sansahash sewing pattern. Does that not ring a bell like it didn't when I first heard about it? Then definitely check out this link

Ik mocht de Kamaria top testen en was daar superblij mee. De jurk en sunsuit zijn ook supercute, maar iets minder mijn stijl.

I was assigned the Kamaria top and I must admit I was very happy with that. The dress and sunsuit are also supercute, but a little less my thing. 

Sam mocht het stofje kiezen,  wat resulteerde in een niet echt super doordachte keuze voor dit patroon. Ik raad aan: geen dierenhoofden die door de plooi een andere vorm krijgen. ;)

Sam could choose the fabric from my 'stash', which resulted in a somewhat off choice for this pattern. I would advise: don't choose a fabric with animal heads that get a different shape because of the pleat in the front ;)
 






 Ik vond dan ook dat ik een tweede versie moest maken en knipte hiervoor in een al lang gespaard stofje.

I decided I had to make a second top in a different fabric and cut into a long treasured one. 





Het patroon werd na deze test nog geperfectioneerd. Verder werd er aangeraden om de top niet te maken in een te stijve katoen, zodat de stof mooi gedrapeerd valt. Ik ben wel tevreden met mijn twee topjes, ideaal zomergerief, maar ik begrijp ook wat ze willen zeggen. Nieuwsgierig naar andere fotootjes of nu al overtuigd om het patroon aan te kopen? Kijk dan snel hier!

 The pattern was perfected after this test. They also recommend to make this top in a drapey fabric. I am pleased with my two summer Kamaria tops, but I see what they mean. Are you curious about other pictures or are you already convinced to buy the pattern? Then quickly have a look here!

PS:
Patroon: Kamaria top, dress and sunsuit, hier te koop
Stoffen: Bambi van Veritas en het andere kocht ik nog in mijn pre-boekhouding tijdperk ;)

6 opmerkingen

  1. heel tof zeg!! Ik schreef net al bij Miranda dat jouw en haar versie me overstag deden gaan :-) Zo een ideaal zomergerief! Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch heel gave stoffen en mooie top!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi geworden, Bambi en stampertje zijn toch nog altijd heel duidelijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. waw, zo mooi! Ziet er een tof, net-dat-beetje-anders patroontje uit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen