Billie raglan longsleeves


Ook voor Noa maakte ik alvast wat herfst en/of winterkleertjes.
Ik begon met twee raglan longsleeves, uit halve metertjes die ik nog had liggen. 't Lijkt me precies alsof ik niet meer te lang moet wachten om die andere halve metertjes op te naaien :)


 En nu nog op zoek naar bijpassende effen broekjes. Of zelf maken, uiteraard :) In effen kleurtjes, zodat het kind er toch niet zoals een clown bijloopt!

PS:
Patroon: Billie van Zonen09
Stof: - sweater met Vikings: miss madelief
          - tricot met vos, eland, ... van Hoogboom, Kapellen

2 opmerkingen

  1. Aah leuk! Succes met de broekjes! En het is inderdaad wel herfstnaaitijd he? Op de blogs zie ik het steeds meer. (terwijl ik nog met zomerjurken voor mijzelf bezig ben...)
    Groetjes jessie Stipjes en datjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die vikings zijn fantastisch! Lekker stoer! Ik kocht ze ooit in het groen-oranje. En dat opnaaien van kleinere lapjes, herkenbaar. Nog meer reden om te naaien hé ;)

    BeantwoordenVerwijderen