autospeelmat

Omdat ik DRINGEND wat stoffen moest opwerken, begon ik alvast ijverig wat projectjes te knippen uit meer winterse stoffen.

In die bak met dikkere stoffen vond ik ook een fleece'ke en een katoentje dat ik lang geleden al eens kocht om een autospeelmat mee te maken.

Noa is er misschien nog een beetje te klein voor, of de auto's zijn er een beetje te groot voor, maar Sam is hem al druk aan 't uitleggen hoe hij moet rijden :)





En zo is er toch weeral een hoopje stof verplaatst van stoffenbak naar speelgoedbak, hehe :)

PS:
Patroon: geen, gewoon goede kanten op elkaar genaaid en gekeerd
Stof: allebei van stoffenverkoop Hoogboom in Kapellen

10 opmerkingen

  1. Dat stofje is geweldig schoon!
    Hoera voor het stof opwerken en zus-die-wel-eens-zal-zeggen-hoe-het-moet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! Heb ook soortgelijk stofje liggen voor zelfde project. Na jaar in kast moet ik er ook eens mijn werk van maken :) dan weer meer ruimte voor nieuwe stof ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh die is echt wel leuk!!! en gemakkelijk op te plooien/ te wassen tov van echte "autobaan-matten'

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk! Ik denk dat ze dat hier ook tof zouden vinden!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit heb ik ook nog liggen! Een, ondertussen bestoft, idee om er een auto-opbergzak/mat van te maken. Leuk! Die gaat nog dienst doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tof gemaakt zeg! Fijn dat ze mooi samen kunnen spelen met die nieuwe mat.

    BeantwoordenVerwijderen