pyjama - black&white

De zwartwitte stofjes zijn momenteel helemaal in! Bij droomstoffen kochten ze er ook een hele lading in en daar moest (en mocht) ik van profiteren!

 Ik maakte als eerste voor Noa een nieuwe pyjama, want daar was hij echt wel aan toe. 't ventje heeft moeilijke maten precies, want maat 74/80 is vaak te klein en 86/92 nog veel te groot. Ik maakte deze pyjama in maat 80.

Het patroon van het bovenstuk is het gratis patroontje van de longsleeve met enveloppehals van  droomfabriek. Ik ging een beetje de mist in bij de overslag van het truitje, maar aangezien het een pyjama is stoort het me niet zo erg. Bij een volgende keer ga ik beter uitkijken of het goed overlapt, maar ik miste de merktekens... Misschien neem ik volgende keer wel gewoon het bovenstuk van het jumpsuitje van kiind, dat sluit zeker mooi aan.
Voor het broekje zocht en vond ik inspiratie in Ottobre.






stof: droomstoffen
patroon truitje: longsleeve met enveloppehals
patroon broekje: Ottobre 1/2015, Caterpillar legging

5 opmerkingen