een T-shirt voor mezelf

Een overvolle tricotbak deed me beseffen dat er dringend wat van opgenaaid moest worden. Ik wou al langer eens een T-shirt voor mezelf maken met het patroontje van Ottobre en ving bij deze twee vliegen in één klap, woohoo! ;-)

Bij een nieuw abonnement op Ottobre mag je als welkomstgeschenk 1 gratis boekje kiezen. Ik koos voor creative workshop 303, namelijk de T-shirts voor dames. Er zijn verschillende variaties van eenzelfde patroon: mouwloos, korte mouwen of lange mouwen en V-hals of ronde hals.

Ik knipte mijn tricot en kwam nét toe voor een maatje 38, met korte mouwen en V-hals.
Het zit als gegoten, dus dit is zeker en vast een goed basispatroon voor mij. Een aanrader!




4 opmerkingen

  1. Héél mooi! Bij mij is het ook mijn favoriete patroon :).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden!mooie stof ook! Dat patroon heb ik helaas niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk, van goede basispatronen kan je er nooit genoeg hebben! (en van leuke shirtjes ook niet haha)

    BeantwoordenVerwijderen